Re: Kabelek sieciowy - sztukowanie

Autor: kawol (kbi6683_nie_chce_spamu_at_rejestracje.pl)
Data: Thu 11 Mar 2004 - 16:27:00 MET

Użytkownik "ludmar" <killspamludmar_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> W artykule news:4051751c.24917539_at_news.gazeta.pl,

Czy ma

http://groups.google.pl/groups?q=sztukowanie+skretki&hl=pl&lr=lang
_pl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&newwindow=1&selm=adilts%244oq%241%40news.mch
.sbs.de&rnum=2

Niemniej ma to szanse działać - w mojej sieci w lecie ub. r. była
awaria i trzeba było wymienić fragment kabla. Ponieważ całość jest
na dworze, po prostu przylutowałem bez dorabiania wtyczek. Na
każdy kabelek dałem osobną małą koszulke termokurczliwa, wszystko
jeszcze zgrzałem w grubej koszulce i na koniec zabezpieczyłem
taśmą. Działa. Żadnych zgubionych pakietów czy innych problemów.
Do McMac - jak nie będzie się zbytnio przemieszczać tego kabla to
śmiało lutuj - połączenie będzie niezawodne.