Re: HDD + CD

Autor: szpon (szpon_at_nospam.gazeta.pl)
Data: Thu 11 Mar 2004 - 14:45:04 MET

Użytkownik Robert napisał:
> Witam,
> pytanie do specjalistów:
> mam dwa dyski twarde (120 GB + 40 GB)
> oraz DVD i osobno nagrywarka CD.
> Jak najlepiej te cztery urządzenia przyłączyć.
> Które master a które slave?
> Dyski twarde połaczyć do jednego kanału IDE, a DVD i CDRW do drugiego, czy
> pomieszać?

Najszybszy dysk mam jako master pierwszego kontrolera (ATA100),
wolniejszy również podpięty pod ATA100 (pierwszy kontroler). Nagrywarka
jako master drugiego (DMA2), a DVD jako slave (ATA33)

Lepiej nie mieszać - dyski do jednego kontrolera, nagrywarki i DVD do
drugiego.

--
Piotr "Szpon" Slawinski [szpon(at)nospam.gazeta.pl]
http://www.PiotrSlawinski.iig.pl/