Re: drugie gniazdo zasilania na plycie

Autor: Peri (peri12345WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 11 Mar 2004 - 14:27:42 MET

> Tanie Modecomy są do chrzanu, te droższe już całkiem niezłe.

zerem
 ale mnie zacytowales :) zerem jesli chodzi o elektryke i elektronike zaznaczam.

> Może. Przy dużym szczęściu spali się tylko zasilacz, ale

> A dlaczego nie? Za procesor i płytę dałeś, a za najważniejszy
> element komputera -- zasilacz -- nie chcesz?

Nigdy nie przejmopwalem sie zasilaczem (9 lat z pecetami).Dlatego nie moge dac
200PLN, bo jak sie domyslasz nie stac mnie. Kupie taki do 100PLN.

> Przyzwoite zasilacze 300 W mają ceny w okolicach 90 - 120 zł.
> 360 W (z zapasem na lepszą kartę grafiki i szybszy procesor)
> to już 150 - 190 zł. IIRC jednymi z najtańszych niezłych
> zasilaczy 300 W są HuntKeye oraz Modecomy z serii GTF (ozna-
> czenie piszę z pamięci, więc sprawdź to).

Kurcze kumple maja Athlony XP 2000 na zasilaczach za 50PLN. Kupie taki do 100
maks