wentylator i k7s5a

Autor: Bender (bender_at_polska.irc.pl)
Data: Thu 11 Mar 2004 - 13:15:25 MET

czy wentylatorek SPIRE WHISPERROCK IV
(http://www.allegro.pl/show_item.php?item=22392141)
bedzie bez problemu pasowal na plycie k7s5a?
zaraz przy procku w pierwszym gniezdzie siedzi
sobie kostka ramu, chyba nie bedzie przeszkadzac?

aha no i jaka temperature bedzie mial na Athlon
1.4 GHz (Thunderbird)? to niezly grzejnik i wlasciwie
graniczny procek dla tego wentyla...a komp chodzi
czesto 24h/dobe i ciagle sobie cos przelicza wiec
wykorzystanie procka 100%

obecnie mam jakis najzwyklejszy wentylatorek, chlodzi
dobrze (normalnie 45st C, max 51st C) ale jego 4800
obrotow doprowadza mnie do szalu :> a moze lepiej
go zwolnic? jak go puscilem na 5v to mial 2100 obr
i jak temp doszla do 57 st to juz spasowalem :> no ale
45 zeta pieszo nie chodzi......