Re: Nagrywarka DVD Pioneer DVR-107

Autor: _darecki (_darecki_at_NOSPAMtenbit.pl)
Data: Thu 11 Mar 2004 - 12:59:17 MET

> Czy ktoś może mi coś powiedzieć o tej nagrywarce. Jest to nowość na naszym
> rynku x8 ale może ze wcześniejszych modelów Pionnerka może ktoś się
> podzielić swoimi spostrzeżeniami na ten temat. Powiem szczerze mam chrapkę
> na ten model tylko powiedzcie czy warto ??? Dziękuję za wszelką pomoc.

mam pionka 106, a moj kumpel ma 105
i obydwie smigaja jak sie masz
nagrywaja na wszystkim od oryginalnych Verbatimow poprzez najtansze Datexy
czy tez inne wynalazki
zero awaryjnosci (odpukac!) jak na razie
kumpel 105 ma pona rok, ja na 106 jade od wrzesnia
nasz znajomek kupil sobie 107 (2tyg temu) i na razie nie narzeka
ogolnie polecam jesli bedziesz nagrywac na tanszych nosnikach

pzdr,
_darecki