Re: najcichszy wiatraczek na radeona

Autor: Ghost (ghost0_at_go2.pl)
Data: Thu 11 Mar 2004 - 12:38:48 MET

"Maciej" <maciejm_at_-cut-canpol.pl> wrote in message
> W moim komputerze najglosniejszym elementem jest wiatraczek na radeonie
> 9000 pro (maya).
> Czy ktos moze mi poleciec cos w tym temacie ?
> Z gory dzieki za odpowiedzi.
>
> Maciek

Witam ,
ja proponuje odrecic stary wiatrak i zrobic takie cos:
http://www.scs.prv.pl/chlodny_radek.htm

Sam tak mam i jest oki a przy tym cichutko
Zastosowalem tak jak w linku Arctica (20 zl na Allegro) ma regulacje temp
poprzez czujnik temp. z czujnikiem kreci sie kolo 1300 -1400 obr/min, ja
dodatkowo odcielem czujnik i w jego miejsce kupilem zwykly potencjometr 10
kohm i sam reguluje jak chce (do 1800 obrotów jest bezglosny)
Polecam to rozwiazanie (cicho i niedrogo)

Pozdrawiam

--
******* ghost0malpao2.pl ***************
** PIV1,6A GHz, ABIT BD7, 256 DDR/266, IMPET 300W **********