Zniknęła mi myszka!

Autor: Redi (SPAM?Yes_at_please.pl)
Data: Thu 11 Mar 2004 - 12:21:39 MET

Witam,

Siedzę sobie przed kompem, a tu ni z tego ni z owego zniknął wskaźnik
myszki...
Żeby było śmiesznie to myszka działała nadal tylko nie było widać wskaźnika
tzn. mogłem po omacku najechać na pasek quick launch, ikonki się
podświetlały i po kliknięciu uruchamiał się program. Również klikając prawym
klawiszem na pulpicie normalnie wyświetlało się menu odśwież, kopiuj, wytnij
wklej i można było wybrać to co się chciało tyle że wskaźnika dalej nie było
widać...
Po restarcie wszystko wróciło do normy, tylko myszka jakby wolniej
przemieszcza się po pulpicie, tzn czasem żeby dojechać wskaźnikiem w wybraną
część pulpitu trzeba mysz przesunąć na podkładce o wiele dalej niż przed tym
zdarzeniem.
Sprawdzałem w ustawieniach myszy, tam nic się nie zmieniło, podłączyłem inną
myszę i jest to samo. W czym jest problem?

pozdr
Radek