Re: wentylator i płyta A7V

Autor: Michal Kawecki (kkwinto_at_o2.px)
Data: Thu 11 Mar 2004 - 09:50:15 MET

Użytkownik "Marek Tomczyk" <tunol-ktory-nie-lubi-spamu_at_chelm.gda.pl>
napisał w wiadomości news:c2p0a8$2ohs$1_at_news.atman.pl

> Napisał że to nie daje efektów. Na mojej AV też żadne z gniazd nie

Ano, jakimś cudem mi to umknęło...

> daje prądu, ale to z powodu zwarcia jakie mi sie zrobiło swego czasu
> na jednym z wiatraczków. Teraz musze zasilać je bezpośrednio z
> zasilacza.

Najprawdopodobniej mają wspólny obwód zasilania zabezpieczony
pojedynczym bezpiecznikiem. Wystarczy go zewrzeć na krótko. To powinna
być cienka rureczka podobna do tradycyjnego rezystora. Do jej
lokalizacji powinien wystarczyć omomierz :-).

--
M.           [MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/