Re: ECS K7S5A + Radeon 9200 SE AGP - nie działa

Autor: Anubis (rafalb7[usun.to)
Data: Thu 11 Mar 2004 - 08:35:09 MET

Użytkownik "MAYDAY" <g.oWYCIĽĆ@wp.pl> napisał w wiadomości
> ja mam k7s5a i wiem ze na tej płycie trzeba mocno docisnąć grafikę. niby
> wydaje się że siedzi, ale jednak trzeba jeszcze mocniej. sam tak miałem
jak
> kupiłem nową i nowego gf2 i nie działała. docisnąłem mocno i działałaby do
> dziś gdyby nie R9100.

Potwierdzam jakos tak sledzie byly lekko wyzej i grafika lekko wychodzila ze
slotu musialem ja niezle wcisnac... mam nadal radeona 8500 Le i chodzi to
extra... plyta ma juz ze 2,5 roku a nadal moge sie cieszyc nowymi procami:))
chyba kupie dobie Durona 1600 i ustawie magistrale na 150 i mnoznik wiekszy
malujac mostki... (max co sie da wycisnac z tej plyty przy podrasowanym
biosie)