Re: Tualatin i BX BE6-2 informacja

Autor: dep (ert_at_abc.com)
Data: Thu 11 Mar 2004 - 08:34:53 MET

Jacek B wrote:

> Roznica pomiedzy FC-PGA i FC-PGA2 :-( niestety nozki poszly sobie.
> Ale procek dziala. Tylko musz chlodzenie zapewnic. A poza tym zrobilem chyba
> blad bo wlozylem czujnik temperatury pomiedzy procek a radiator :-) hi hi.
> lame.
> Ale dzisiaj kupuje jakis lepszy cooler i sprobuje celka pokrecic na 1.5 GHz.
> Moze jakis polecicie...?

Dalem sobie spokoj, mimo ze moje celki krecily sie 300A/450, 633/950, 667/1G,
wszystkie na intelowskim retail wiatraku, nigdy temp. nie przekraczala 45
o/cels.
Plyta abit bx6 rev2. Dalem sobie spokoj, kupilem celka 2.6G i inna plyte-Intel
essex.
Plyta dla Gatewaya, juz wycofana ale przyzwoita /cena proc.+plyta na ebay'u
$150.00 z dostawa./