Re: Jak odzyskać dane z HDD i CD-RW?

Autor: Michal Kawecki (kkwinto_at_o2.px)
Data: Wed 10 Mar 2004 - 23:57:40 MET

Użytkownik " uhikura" <uhikura_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:c2o57l$s6o$1_at_inews.gazeta.pl
> witam,

> próbowałem easy recoverem - część znalazł - połowa plików
> uszkodzonych:( sprawdzę ten Twój program,

To znaczy, że jednak coś robiłeś na tej partycji. Może ją
defragmentowałeś?

> Najpewniej nie zostały te dane nadpisane na mini cd-rw - ale jakim
> programem to zrobić? Nic nie obsługuje płyt cd !

Popatrz tutaj:
http://www.cdrinfo.pl/software/strona.php?page=Utils-Diagnostyka
http://www.arrowkey.com/cddvd_inspector.html

--