Re: aver media phone 98 bt 878

Autor: Redi (SPAM?Yes_at_please.pl)
Data: Wed 10 Mar 2004 - 23:11:53 MET

> Czy ten bt878 juz odszedl i nigdy nie bedzie dzialac, czy moze to kwestia
> czegos innego??

Nie, Bt878 jeszcze nie odszedł w niepamięć i karty TV są na nim jeszcze
produkowane. Wydaje mi się że problem tkwi fabrycznych ustawieniach takiej
karty, tzn. to jak ona się zgłasza w systemie i z jakich chce korzystać
zasobów.

> Masz teraz jakis tuner ktory dziala?

Niestety nie mam, ale kumpel ostatnio kupował jakiś nowy tuner do nowego
kompa. W przyszłym tygodniu postaram się od niego pożyczyć (niech się
chłopak nacieszy:)) i zobaczę co będzie u mnie.

pozdr
Radek