Re: Jak zmienic napięcie na procku?!

Autor: Sylwek Nowalski (nowalski.sylwester_at_gazeta.pl)
Data: Wed 10 Mar 2004 - 23:00:56 MET

> mam Bartona 2500 i ponoc mam mięc napięcie 1.65V a mam 1.75V. W biosie nie
> da się zmienić bo mam tylko opcje normal i +2%, +5%...itd. Nie ma opcji w
> dół. Mam płytę gigabyta. W programie Esytiune do tej płyty opcja zmiany V
> procesora jest nieaktywna. Może macie jakies sposoby na zmiane tego
> napięcia. Może jakies ustawienia w biosie albo inne programy istnieją do
> zmiane tego napięcia?! Za pomoc z góry wielkie dzięki ;-)

Nie wiem jaki to gigabyte, ale spróbuj:
1. wcisnąć F1 na menu głównym w biosie - dostęp do róznych dodatkowych
parametrów - może m.in. do ustawienia napięcia z listy (nie tylko krokowego
zwiększenia/zmniejszenia)
2. upgrade biosu - w moim przypadku pomogło na odblokowanie opcji "advanced"
w easytune.

pozdr,
Sylwek