Jak odzyskać dane z HDD i CD-RW?

Autor: uhikura (uhikura.WYTNIJ_at_gazeta.pl)
Data: Wed 10 Mar 2004 - 22:44:35 MET

Witam,

Miałem zbiór plików , które sobie spakowałem i nagrałem na mini cd-rw.
wszystko byłoby fajnie gdybym nie skasował ich przez głupi przypadek
tzn niewuwagę (pomyłka) Niestety wcześniej usunąłem ten plik (zip)
z twardego dysku do kosza a kosz oczywiście opróżniłem.
Było to wszystko jakiś czas temu ale na tej partycji twardego dysku
nie było nic nagrywane. POdobnie prawdopodobnie rzecz się ma w przypadku
mini cd-rw. Wg mnie te dane są na tych nośnikach ale komp
usunął dostęp do nich - więc imho powinny być.
Pytanie/prośba moja jest taka - jak odzyskać te dane?
Czy są do tego jakieś programy?
Będę niesamowicie wdzięczny
pozdrawiam,
            uhikura
PS do nagrywania używałem nero express'a