Re: aver media phone 98 bt 878

Autor: Redi (SPAM?Yes_at_please.pl)
Data: Wed 10 Mar 2004 - 22:02:45 MET

> nie wiem juz co robic...
> plyta epox, procek duron 1400, riva tnt2 (agpx4).
> system win2000pro
> tuner tv po instalacji sterownikow i wlaczeniu programu do odbierania
> zawiesza komputer...

Miałem ten sam problem co Ty i już sie pogodziłem z tym że w nowym kompie
starego tunera TV nie będe miał. Moja płyta to MSI i845PE Neo i też tuner ma
konflikt z ACPI. Wyprawiałem już różne cuda, odprawiałem przeróżne rytuały,
nowe sterowniki, przekładałem we wszystkie mozliwe sloty PCI, wyłączyłem
obsługę ACPI w biosie, wyłączyłem sterowanie przerwaniami przez windowsa i
poustawiałem przerwania na sztywno w biosie, konflikt urządzeń zniknął ale
tuner dalej zawieszał komputer.
Poszukując w googlach rozwiązania problemu natknąłem się na jakiś artykuł z
jakiejś gazety komputerowej o ACPI. Teraz z pamięci trudno mi jest odtworzyć
jego treść ale w skrucie mówiąc wszystkie karty rozszerzeń które powstały
kiedyś tam dawno za czasów kiedy zarządzaniem energi zajmowało się APM będą
powodowały konflikty z ACPI.
Trochę namieszałem, ale może ktoś kto zna temat ACPI wyjaśni to na grupie.

Pozdrawiam
Radek