Re: czy popsułem cd rom i cdr -a ??? help

Autor: DooMiniK (bachus20{CUT_ANTYSPAM}_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 10 Mar 2004 - 20:09:07 MET

Użytkownik "Darek" <flakon_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Dzisiaj kupiłem nagrywarkę lg gce-8525b, wlozylem w miejsce
dotychczasowego
> cd-roma samsunga, odpalilem komputer.
>
> Komputer wykryl nagrywarke, ktora dzialala normalnie. Sciagnalem z netu
> jakis program - mialem nadzieje ze to sterowniki, odpalilem - program cos
> probowal i sie zawiesil.
[...]

Bardzo głupią rzecz zrobiłeś (na 99%) - spieprzyłeś proces uaktualnienia
oprogramowania wewnętrznego nagrywarki (firmware), czy odpowiedzialnego
za wszystkie czynności sprzętu- od wysunięcia tacki na rządanie po proces
pozycjonowania głowicy i doboru mocy światła lasera...

Możesz dokładnym opisem (co zrobiłeś, że sprzęt jest nowy, data zakupu
etc.)
wystaw jak najszybciej na Allegro (lub inna aukcja) - może odzyskasz z
30-50%
wartości sprzętu (znajdzie się ktoś chętny na podmianę elektroniki).
Możesz też sprubować zrobić inny numer - kupić identyczną, uszkodzoną
nagrywarkę (uszkodzoną fizycznie, czyli np. spalony silnik, wyłamana
tacka, etc.) i poskładać z dwóch jedną.

ps. potestuj trochę, weź nagrywarkę do kolegi - może miałeś pecha i np.
taśma połączeniowa
się uszkodziła, nagrywarce nic nie jest - cuda się zdarzają....

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(@)irc(.)pl