Re: kiepski athlon 1700+

Autor: Sebek74 (sebek74_at_go2.pl)
Data: Wed 10 Mar 2004 - 20:03:30 MET

> grafe mam ok i wlasnie chcialem ja na maxa podkrecic i podkrecic troche
> praocka coby wycisnac max 3dmarków.

Napisalem co o tym sadze, dla mnie 3D marki nic nie znacza - istotne czy to
w co gram chodzi tak jak powinno. W moim kompie i nowymi gry (Far Cry,
DeusEx2, Kotor) bariere stanowi wlasnie grafa - Radeon 9100. Czesc problemow
zniknela po zaopatrzeniu sie w 512MB ramu. Jestem fanem demosceny, wiekszosc
dem chodzi poprawnie. Inwestyca w R9500Pro/4potoki powinna przyspieszyc
wszystko pewnie ze 4x co wystarczyloby do rozkoszowania sie filtrowaniem
anizotropowym. Wzrost z 1700 do 1900 wg mnie nic tu nie zmieni.