Re: problem z usb 2.0

Autor: Silver Ghost (silver_ghost_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 10 Mar 2004 - 18:10:13 MET

On Wed, 10 Mar 2004 13:12:24 +0100, "karol69" <karol69_at_op.pl> wrote:

>Witam
>
>Jest sobie komputerek stary DELL pentium 200 MHz z systemem Windows 98.
>Do komputerka włożyłem kartę PCI USB 2.0. Karta zainstalowała się bez
>problemów.
>System ją widzi, nie ma konfliktów.
>Ale nie wykrywa urządzeń podłączanych do niej.
>I teraz pytanko, problem ze sprzętem?
>Czy może do win98 trzeba coś doinstalować aby widział USB 2.0?

Hmm ja mialem bardzo podobna sytuacje. Kontroler ktory kupilem byl na
chipie VIA i zachowywal sie jak u Ciebie. Pomogla wymiana na kontroler
oparty na chipie NEC-a. I wszystko smiga bez problemu.

Walczylem dlugo z tym na VIA, ale poleglem. A w sklepie mi wymienili
wiec mialem farta.

Pozdrawiam

Silver Ghost

--
Silver Ghost
// Doswiadczenie zmienia sie proporcjonalnie