Re: jaki zasilacz wybrac?

Autor: bosman (NOSPAMdon_esteban_at_NOSPAMo2.pl)
Data: Wed 10 Mar 2004 - 16:49:17 MET

> bardzo to znaczy?
> rozumiem ze go (zasilacza) nie slychac, ale jakie masz otoczenie?

mieszkam w spokojnej okolicy
i np o 3 w nocy słychac go dopiero z ok 20cm
a komp często chodzi przez noc

> ale znow pytanie - czy warunki w ktorych slyszales oba zasilacze byly
> porownywalne?

były - on mieszka 3 pietra nademną

> no wlasnie, zaglusza wszystko?
> nie dziwne wiec chyba ze chiefteca nie slychac...

zatrzymałem nachwile ręką
witrak na grafice jest ostatnią modyfikacją
za tydzień go nie będzie
na procku jest volcano 11 i wiatrak chodzi na 1500 (niesłyszalny)

jest jednak problem
inny kumpel też ma chiefteca ale jest bez porównania głośniejszy
czyli albo ja trafiłem na niesłyszalny albo on ma kulawy

chyba też trzeba mieć troche farta albo sprawdzic w sklepie 10 sztuk
tak robiłem z coolerem na procek
gosciu puscił mi pokolei 12 sztuk i jedne ryczały a inne całkiem cicho

teraz to pewnie dopiero ci namieszałem