Re: Odzyskiwanie nadpisanych plików

Autor: Reksio (mislawek_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 10 Mar 2004 - 16:32:42 MET

> No ciekaw jestem coz to za cudo potrafi programowo odzyskac nadpisane
dane?
> Mysle, ze nie mozna zakladac ze nadpisujac plik, system zapisze zawsze te
> same sektory co plik oryginalny.

Z punktu widzenia osoby obslugującej komputer - zgadzam sie z Tobą w 100
procentach. Ale jezeli chodzi o firmy odzyskujace dane - weź pod uwage ze
glowica nie przesuwa sie po sciezkach idealnie (z dokladnoscia do któregos
um) tak samo za kazdym razem...... W zwiazku z tym obszar poddany - mowiac
bardzo oględnie - namagnesowaniu, nie jest zawsze ten sam. I tam sie wlasnie
kryja (miedzy innymi) pieniążki dla firm odzyskujących dane :-)

Pozdrrr. Reksio