Re: LCD, smużenie

Autor: Xavier (musti20_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 10 Mar 2004 - 14:24:32 MET

Tego nie wiem, ja jednak czytałem że LCD np z 16ms ma w rzeczywistości mniej
kolorów niż te z 20ms ponieważ czas otwierania się plamki jest krótszy co
uniemożliwia odtworzenie większej palety barw. Chyba coś pokręciłem ale
jakoś tak to było. Ponoć te LCD 20ms są w praktyce lepsze od tych 16ms.
Jeżeli to co czytałem w którymś z czasopism jest prawdą można wnioskować że
te z 12ms nie są najlepszym rozwiązaniem.

Pozdrawiam
Robo

Użytkownik "Getm" <getm_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
CRT