Re: Abit kt7a RAID I 512 SDR

Autor: Tommygun (pepesh[wytnijto)
Data: Wed 10 Mar 2004 - 13:50:24 MET

Użytkownik "DiDier" <nie_at_lubie.spamu> napisał w wiadomości
> Mam zamiar dokupić trochę ramu do swojego nieco antycznego kompika :]
> Tylko sie boje ze płyta wykryje tylko połowę ramu.
> Ram to M.tec pc133 512MB na kostkach pisze:

do niedawna mialem taka plyte tylko bez raida, niestety nigdy nie mialem
takiej ilosci pamieci w jednej kosci, ale moj kolega ma na takiej plycie
2 moduły po 512 ramu i smiga az milo, kazdy moduł inny i oba noname,
mysle ze nie powinno byc problemu. KT133A to ostatni chipset VIA pod AMD
ktory obslugiwal tylko SDR SDRAM, myśle przy jego projektowaniu chłopaki
z VIA nie dali plamy i powinien obsługiwać każdy moduł SDR.

Dlaczego uważasz że masz antycznego kompa, ja na tamtym swoim (Abit
KT7A, D900_at_1100, Gf 256 DDR Creativa, 640MB RAM) grałem bez problemów w
większość nowych gierek, np: Coln3, NFS Underground, Chrome, Unreal2
itp, niektore do plynnego chodzenia/jazdy wcale nie musialy byc
ustawione na najmniejsze detale. Archaiczny komp to np. K6-2 400MHz,
chociaz wszystkie filmy mi na takim smigają i nawet płynnie moge pograć
w Colina2.

Tomek