Re: znowu o dyskach: jaki duzy dysk IDE?

Autor: Michal Kawecki (kkwinto_at_o2.px)
Data: Wed 10 Mar 2004 - 11:43:05 MET

Użytkownik "Tomasz Potega" <shadow_at_manta.univ.gda.pl> napisał w
wiadomości news:c2mqej$cni$1_at_korweta.task.gda.pl

> miales kiedys takiego DTLA? bo ja slyszalem jak 2 zakonczyly zywot
> stukajac jak najete, (z czego jeden w malo obciazonym serwerku
> pewnego liceum) - poszukaj, co pisali zaraz po wprowadzeniu tych
> zapisow o 333 godzinach. osobiscie i tak temu producentowi
> podziekuje...

Miałem - i do dzisiaj dzielnie ciągnie w którymś z komputerów w firmie
;-). Być może miałem szczęście, a być może uważałem po prostu na
właściwą temperaturę pracy. Bo to jej przekroczenie powodowało głównie
IMHO awarie tych napędów.

Widzę jednak, że nieuważnie śledzisz dyskusję, bo w poprzednim poście
podawałem link do artykułu traktującego *dokładnie* o wspomnianym przez
ciebie problemie.

--
M.           [MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/