Wydłużenie czasu życia łowicy drukującej

Autor: Wojtek (zsrckuwidzew_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 10 Mar 2004 - 09:32:50 MET

Mam drukarkę Canon BJC4300. Niedawno wymieniłem kolejny raz kartridże i
drukarka znów drukowała z normalna jakością, aż pewnego dnia (po
wydrukowaniu 20 stron na nowych kartridżach) postawiła głowicę na środek
domagając się wymiany tejże. Głowica ma coprawda 2 lata ale nadal drukowała
świetnie. Od kumpla pozyczyłem nową (pół roku eksploatacji) i drukarka
ruszyła. Nie ma więc mowy o uszkodzeniu drukarki.
Czy ktoś z was wydłużył czas "życia" głowicy w tej drukarce? Jak to zrobić?
Myślę, że to ciekawy temat, zwłaszcza że w składzie tzw. alternatywnych
atramentów są dodatki zapobiegające zapychaniu się dysz głowicy.

Wojtek Śliwiński
wojtek_sliwinskiatpoczta.onet.pl