Re: audigy czy audigy 2?

Autor: Patefoniq (spam_tutaj_at_interia.pl)
Data: Wed 10 Mar 2004 - 08:48:21 MET

pon 8. marca 2004 19:39, "Geenel" wrote:

> Mam maly dylemat, kupic Audigy 1 bulk (ok 270 zl) czy Audigy 2 player
> bulk ( ok 370 zl). Roznica niewielka, ale nie wiem czy wykorzystam
> mozliwosci 2.
> Glosnikow nie mam, uzywam sluchawek, zalezaloby mi jedynie na dobrym
> dzwieku w grach (chodzi o eax itp). Z gory dzieki za pomoc.

Osobiscie posiadam Audigy 1 i jestem zadowolony z niej bardzo. Polecam,
a to ze jej nie wykorzystasz, to sie zgadzam. Ja jestem DJ'em i robie
troche muzy, a nie jestem w stanie jej zajezdzic ;) Co do gier, to
rewelacja. A te 100 zl, mozesz zostawic, na np. multimedialna
klawiature, mysz opti, 100 plyt, lub co innego. To tak jak z moim
kolega, ktory kupil sobie radeona 9700 PRO, zaplacil prawie 1000, po
to, zeby obejrzec czasem film, i ssac z netu wszystko co sie da (i nic
poza tym nie robic). Mogl to samo robic na GF4 TI... Ja uzywam GF3 i
jestem zadowolony z niej. W/g mnie - szkoda kasy... Bierz Audigy
jedynke ;)

--
Pozdrawiam
Piotr Paszkowski (GG: 5527170 || JID: ppaszkowski(to_wytnij)@chrome.pl)