komputer

Autor: Paweł Suder (sudix.SKASUJ_at_gazeta.pl)
Data: Wed 10 Mar 2004 - 08:14:12 MET

Witam!
Zastanawiam się nad sprzedażą swojego komputera i złożenia nowego.Pewnie
wiele osób będzie mi radziło poporstu dokupić nowe części ,ale niestety moja
płyta nie wytrzyma procesora jaki teraz by wchodził w gre. Na ile wyceniacie
ten komputer?

Płyta gł: ECS P4VXASD2
Procesor: Celeron 1.7 ghz
Pamięć: 196mb sdram
Karta grafiki :Geforce 2 400mx -64mb
Dysk :40gb
Dvd -8x/22x
Cd-rw - 8x/4x/32x
Karta sieciowa
Modem
Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą
napęd dyskietek
obudowa atx z dodatkowy wiatrakiem+nowy zasilacz

Ile to wszystko warte?

Przy okazjii chciałbym się dowiedzieć czy karta grafiki ATI RADEON 9800XT to
dobry wybór. Na komputerze robie przaktycznie wszystko i lubie sobie takze
pograć w nowe gry. A więc czy ta karta będzie dobra do grania w naprade
wymagające gierki. Ona ma 128mb ,a widziałem radeona 9600 z 256mb pamięcią -
czy to cos zmienia?
Nowego kompa bede chciał złożyc pod koniec roku ,ale już teraz rozglądam się
za sprzętem i zacieram ręce na pentium 4 3.06/3.2ghz bo w grudniu może
zejdzie poniżej 700zł !

Pozdrawiam

Paweł