Awaria plyty ASUS i dzwieki z BIOSU

Autor: ra_v (NO_NO_ra_v_at_interia.pl)
Data: Wed 10 Mar 2004 - 07:56:53 MET

Hej.
Wczoraj siadla mi plyta glowna.
Dostalem procesor (duron 800) i chcialem go sprawdzic na mojej plycie z
Athlonem 2000+. Wlozylem, odpalilem i nic - monitor nie ruszyl. No to
wylaczylem, durona precz i athlona spowrotem.

Odpalam i NIC!
Czarny ekran a BIOS wydaje co sekunde dlugi dzwiek biiii (przerwa) biiii
(przerwa).... (same dlugie dzwieki). Szukalem w sieci manuali do plyty,
ale tam tego nie ma.

Czy ktos wie co oznaczaja te dzwieki wydawane przez BIOS? (Plyta to ASUS
A7V8X).

pozdrawiam
ra_v

wywal 6 pierwszych znakow z mojego adresu