Re: Duron OC - mnoznik

Autor: Tommygun (pepesh[wytnijto)
Data: Wed 10 Mar 2004 - 07:15:19 MET

Użytkownik "AdrianSocho" <adriansocho_at_tlen.pl> napisał w wiadomości
> Hej !!
>
> Słuchaj, jeśli zmienisz w BIOSie mnożnik a procek dalej chodzi jak
> wcześniej to znaczy że procesor ignoruje mnożnik zasugerowany przez
> płytę i idzie na swoim czyli zmiana nie dała efektu. Procek jest
> definitywnie dobrze odblokowany jeśli zmieniasz w BIOSie i idzie na
> tyle na ile powinien.
>
> P.S. A to na pewno był mostek L1 ?

tak L1, każdy z mostków L1 trzeba zewrzec, ja w swoim duronie 900 miałem
tak że za pierwszym razem po zwarciu mostków ołówkeim chodził mi tylko
na całkowitych mnożnikach, na połówkowych nie chciał, więc poprawiłem
jeszcze miększym ołówkiem i zadziałało, miałem dostepne wszystkie
mnożniki, tylko trzeba uważać żeby nie zewrzeć przypadkiem
poszczególnych mostków ze sobą.

Tomek