Re: Po co USB w monitorze ?

Autor: bubba (hubba.bubba_at_all.pl)
Data: Wed 10 Mar 2004 - 02:51:01 MET

On Mon, 8 Mar 2004 19:14:09 +0100, Wiesław Lubas
<vieniu_at_math.put.poznan.pl> wrote:

>"PeKlesyk" <peklesyk_at_interia.pl> wrote in message

>Nie, wyjscie to zostalo zaimplementowano dla uzytkownikow nie posiadajacych
>w zestawie karty graficznej. Nieco wyzsza cena wersji "multimedialnej"
>monitora rekompensowana jest mozliwoscia rezygnacji z układu graficznego i
>podlaczenia do wyjscia USB na plycie glownej komputera. LOL

Chyba sam nie wierzysz w to co piszesz.!
Pokaz mi takich uzytkownikow i "normalny" system nie posiadajacy
karty graficznej, z podlaczeniem monitora poprzez USB.
Takie idiotyzmy to mozesz opowiadac dzieciom w bajkach na dobranoc.
Moze uwierza!

>PS. A tak generalnie, monitora nie znam, ale zapewne posiada gdzies w
>podstawie koncentrator USB i gniazdko to sluzy do podlaczenia go do mobo.
>
>PS2. RTFM!!!
Zabierajac glos w dyskusji, daj mu konkretna odpowiedz albo gemba na
zipper.
On dobrze wie ze moze czytac "f'n manual", a jezeli go nie ma to:
wystarczy zagladnac na strone producenta:
http://www.samsung.com/Products/Monitor/FlatCDT/Monitor_FlatCDT_957MB_sp.htm

a tam stoi "JAK BYK" ze jest to USB hub - optional.
Ma ta opcje wbudowana!