Re: temperatura dysku?

Autor: ludmar (ludmarNOSPAM_at_cosmosnet.pl)
Data: Wed 10 Mar 2004 - 01:35:54 MET

W artykule news:c2lj1k$cjq$1_at_kujawiak.man.lodz.pl,
niejaki(a): guliwer z adresu <toma2611_at_wp.pl> napisał(a):

> Mam dysk Maxtor 120GB i SpeedFan na podstawie SMART'a podaje mi jego
> temperature 20 stopni, duzo to czy malo?
> Pozdrawiam Guliwer

baaardzo malo, moj seagacik 40gb ma w przedziale 28-36 stopni co prawda przy
otwartym oknie spada temperatura do 22-25 stopni
tak z ciekawosci, moze trzymasz kompa w piwnicy na betonie? jakies przeciagi
masz? lub inne anomalje pogodowe lub zyly wodne ;-))))

pozdrawiam

--
Wybawi się od niebezpieczeństwa jedynie ten,