Re: stripe

Autor: Michał Stępień (prezi77_at_o2.pl)
Data: Tue 09 Mar 2004 - 23:11:45 MET

von_Kowal <von_Kowal_at_poczta.usuń_to.onet.pl> wrote:

> Swiete slowa ... tym pseudo RAIDEM spowalniasz tylko dysk na ATA 66
> mulisz go o polowe. Pojedynczy dysk chodzil by dużo szybciej sam. Zyskujesz
> sklejony wolumin dysków .. bo nie wierzę w tego RAID-a bardziej to wyglada
> na pseudo RAID-a. Sama Baracuda IV powinna wyciagać spokojnie tyle aby
> zapchąć kanał kontrolera ATA 33 gdzies koło 32 MB/s.
>
> Twoje rozwiązanie jest fatalne jedyny plus to sklecenie dysku w całość.
> Minusy.
> Zwiększone ryzyko posypania w przypadku jak posypie się system plików ...
> [...]
zależy przy jakich założeniach.
dla mnie kluczowe znaczenie miało miejsce na dysku, a nie wydajność.
wolę mieć jeden filesystem niż dwa i walczyć z dwoma zestawami quota oraz
puszczać je osobno po nfs.

--
* Można być wolnym ale czasem wymaga to większego
  wysiłku i szerszego światopoglądu oraz pewnej zaradności.