Re: Barthon 2500+

Autor: von_Kowal (von_Kowal_at_nospam.onet.pl)
Data: Tue 09 Mar 2004 - 23:04:33 MET

Użytkownik "Robert" <roka_at_hot.pl> napisał w wiadomości
> Wiatraczek jest OK...ponoc to kwestia biosu...po zmianie ma spaœć o 15
> stopni podobno?!
> Użytkownik "Krzysiek" <mazzi_at_plusnet.pl> napisał w wiadomoœci

Sprawdż czy wentyl dobrzę założony ... czy masz pastę pod radiatorem ... czy
dobrze leży na procesorze ... jaki masz wentylator ?? jaka płyta główna...

Co do biosu to fakt niektóre płyty mają wyłaczone w biosie realizowanie
funkcji HLT wyłaczającej nieobciązone obszary CPU ( co daje spadek
temperaturyy cłaej struktury). Niektórzy producenci wyłaczają ta funkcje aby
podnieść stabilnośc płyt ( niektórem maja z tym problemy). Gdy procesor nie
realizuje instrukcji HLT grzeje się tak jakby zasuwał na maksa ... stąd
temperatura zblizona raczej do temperatury pod maksymalnym obciazeniem.

Pozdrawiam