Re: Dobry monitor LCD

Autor: Tomasz (labeo7_at_usun_to.poczta.onet.pl)
Data: Tue 09 Mar 2004 - 22:17:39 MET

Użytkownik "JFK" napisał w wiadomości...
> jaka wade?
> bo moj jak na razie byl ze swoja niestabilnoscia w serwisie
> ale nic nie poprawili :(
> wysylam jeszcze raz i mam nadzieje ze to pomoze
> ale na razie nie polecam zwlaszcza ze kumpel ma to samo
> wiec podejrzewam jakas wieksza serie padnieta

Po kilku godzinach pracy lub nieraz po kilku dniach (nie wiadomo kiedy)
pojawiała sie pionowa linia przechodzacy przez srodek ekranu. Pierwsza
reklamacja nic nie dala, widac u nich linia nie wyszla. Wrocil do mnie w
takim stanie w jakim odalem. Po tygodniu zlozylem druga reklamacje, tym
razem tez osobiscie zatelefonowałem do serwisu w B-B oraz wyslalem mailem
zdjecia ekranu z ta linia zrobione cyfrowka. Po kilku dniach przyslali mi
nowy egzemplarz :)) ktory chodzi bezproblemowo do dzisiaj i jestem z niego
bardzo zadowolony. Mysle, ze serwis wymienil mi na nowy LCD tylko na
podstawie zdjec oraz wierzac mi na slowo. W sumie to domagalem sie tylko
sprawnego panelu a nie zwrotu pieniedzy.

pozdrawiam i zycze powodzenia
Tomek