Drukarka Canon i865 / i965

Autor: zh (haron29_SPAM_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 09 Mar 2004 - 21:25:54 MET

Witam.

Noszę się z zamiarem kupienia drukarki atramentowej.
Początkowo myślałem o HP DJ-5652, jednak ostatnio nieco
bliżej przyjżałem się drukarkom CANON i865 i droższej
niestety i965. Ciekawą możliwością wydaje się bezpośredni
nadruk na płytach CD.

Czy ktoś z użytkowników tych drukarek może podzielić się
swoimi opiniami o tym sprzęcie ? Szczególnie interesuje
mnie tańsza - i865.

Jak w praktyce wyglądają te nadruki na CD. Czy jest to prosta
sprawa, jak zachowuje się nadruk, czy się nie ściera ?
Oczywiście wiem, że potrzeba do tego specjalnych płyt
do nadruków, ale to oczywiste i nie jest dla mnie nie problemem.

Szkoda tylko, że przy aktualnych cenach tych drukarek nie mają
one w standardzie duplexu, który wymaga dodatkowych kosztów :(

Czy są to głośne urządzenia, np w porównaniu z HP DJ-5652 ?

Dzięki za opinie.
pozdr
zh