Re: Re[6]: ACTIVE PFC Zasilacz ATX

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_alpha.swinka.net.pl)
Data: Tue 09 Mar 2004 - 21:07:08 MET

On 8 Mar 2004 21:21:51 +0100, creapi_at_poczta.fm (Zygi) wrote:

> Bez znaczenia. Pierwszy z brzegu zakład stolarski bardziej krzywi cosf niż wszystkie zasilacze komputerzane w całej Wieliczce.

Chyba że kupią sobie super hiper krajzegę z Active PFC ;-)))))))))))))

> PMPO wymyślili spece od marketingu no bo nie akustycy przecież. LOL

Czasy, kiedy się to pojawiło, pamiętam raczej mgliście, ale PMPO to w
końcu Peak Music POwer i teoretycznie może podawać moc maksymalną w
skończonym przedziale czasu. Szkoda tylko, że w obecnej implementacji
to dt dąży do zera co skutkuje wynikiem gdzieś pod sufitem
nieskończoności...

--
Pozdrawiam
  Bartek