Re: LCD >=17' do 2000 zł

Autor: tHe mRuWa (mru_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 09 Mar 2004 - 20:54:23 MET

W artykule news:c2iud1$abt$1_at_topaz.icpnet.pl,
niejaki(a): Wiesław Lubas z adresu <vieniu_at_math.put.poznan.pl>
napisał(a):

> Szersze grono Ci napisze ze 1701 to stary model itp... Technologia
> nie ta. Znam zadowolonych uzytkownikow tego monitorka. Osobiscie mam
> 1560nx i to jest zbawca mojego wzroku i przegrzanej czachy. Jesli
> stac Cie na tego 1701, sprawdz go w dzialaniu i w razie co.... kupuj.
> To nie opinia szerokiego grona bedzie przy nim siedziala tylko Ty.

Wlasnie wiem, ale chcialbym miec kilka monitorow sposrod ktorych
moglbym wybierac. I chyba sie jednak powoli przekonuje do wydania
max 2,5k zl, tak wiec co w takim ukladzie. Sugerowac sie np. tym:
http://www.benchmark.pl/sklep/top_10.html#panele17 i ich wyborem
w postaci 'Belinea 101750'?

Czy czas reakcji na poziomie 25ms jest wystarczajacy,
a kontrast 450:1, 500:1 rowniez jest wystarczajacy?
Na co jeszcze zwrocic uwage?

A co do uzywanych LCD to rowniez co sie w nich glownie zuzywa
i na co zwrocic swoja uwage?

--
* Pozdrawiam tHe mRuWa
* ICQ: 8856776 GG: 4045644