Asrock k7s8x i duron 600 OC

Autor: KOMPAD (kompad_at_mail.icpnet.pl)
Data: Tue 09 Mar 2004 - 20:22:28 MET

Mam płytę i procka duron 600.Napiecie ustawilem na 1,85V przez zamalowanie
mostkow,procek dziala stabilnie na fsb 166*6=100,chce zwiekszyc mnoznik i
ustawic 133,zeby razem dalo to 1Ghz(na fsb 166 za bardzo sie grzeje),mnoznik
mam odblokowany,ale plyta za zadne skarby nie chce go zmienic.Czy ktos mial
podobny problem z ta plyta?
Czy mozna programo sprawdzic czy mnoznik jest na pewno odblokowany.
Pozdrawiam
Maciej
P.s
Jak włączyc na tej płycie AGPx8?
Mam karte AGPx8,w biosie jest tylko do x4
Aha Bios mam 2.25 mod