Re: stripe

Autor: Michał Stępień (prezi77_at_o2.pl)
Data: Tue 09 Mar 2004 - 18:45:12 MET

Tomasz Potega <shadow_at_manta.univ.gda.pl> wrote:

> to cos bardzo cienkie te transfery szczerze mowiac...
> wez mi jeszcze jedna rzecz powiedz (zreszta ktos o to pytal) - jak te
> ostatnie 10 GB jest podzielone na paski?

no nie mam pojęcia bo nie jestem programistą a analizowanie
kodu źródłowego tego rozwiązania jakoś mnie trochę przeraża.
transfery poszczególnych dysków były akurat takie
jeszcze przez raidem. jest to w końcu tylko udma33.

--
* Można być wolnym ale czasem wymaga to większego
  wysiłku i szerszego światopoglądu oraz pewnej zaradności.