Re: [Długie] Wodne chlodzenie firmy CPC? Smiech na sali.

Autor: Zbynek Ltd. (sp2scf_at_polbox.com)
Data: Tue 09 Mar 2004 - 16:29:51 MET

Cze

Brak odpowiedzi, wiec odpowiem sobie sam:-)

Rozważywszy wszystkie za i przeciw, "Zbynek Ltd." napisał(a):

> Co wobec tego jeszcze powinienem dodać, żeby była to cała prawda?
> Pytaj. Odpowiem.

No cóż. Nie doczekałem się sprecyzowania zarzutów pod moim
adresem. Poplecznicy pana Krzysztofa P. nie mają więcej
argumentów:-)

Dziś mija tydzień od przedsądowego wezwania do zapłaty, a
pieniędzy nadal nie dostałem. Swoją drogą myślę, że ta firma
chyli się ku likwidacji bardzo szybko. Może jeszcze w tym
miesiącu. Takie zagrania z jej strony są charakterystyczne dla
niewypłacalnych firm, ktore orżnęły wielu klientów. Nie odda mi
pieniędzy i już. Zanim dojdzie do rozprawy, to już nie będzie
istniała. I szukaj wiatru w polu. Tak więc tym bardziej ostrzegam
przed nimi.

--
Pozdrawiam
    Zbyszek,  sp2scf_at_poczta.onet.pl       sp2scf_at_polbox.com