Re: Czym i jak bad sektory ???

Autor: Xavier (musti20_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 09 Mar 2004 - 13:39:38 MET

Pokieruje Cię wieczorem bo musze właczyć na zajęciach i zobaczeć gdzie to
dokładnie jest bo nie pamiętam dokładnie wiem że jest to funkcja Reset Bad
Block lub Reset Bad Sector ja ma En wersje ale napewno wiesz o co chodzi :)

Podstawą jest żeby dokładnie wszystko robić pod Partition Magic w DOSie bo
pod WINDOWS nie uda Ci się nic sprawdzić na partycji ponieważ jest ona
aktualnie użwywana. Sprawdz sobie to co robiłeś i Ci nie wychodziło pod
DOSem ( jest tam funkcja zrobienia Partition Magic pod DOS--> chyba 2
dyskietki)

Pozdrawiam

Xavier