Spalony zlom

Autor: Emilia Jarochowska (emkaj_at_ufik.idn.org.pl)
Data: Tue 09 Mar 2004 - 13:46:09 MET

Czesc,
to jest pytanie na marginesie grupy, ale tu na pewno ktos bedzie
wiedzial :) Mieszkam w Warszawie. Jednym plynnym ruchem spalilam
zasilacz, dysk, nagrywarke, dvd, klawiature, nie liczac pamieci ;)
Ot, jakie mam zlote raczki. I teraz problem wlasciwy: gdzie to oddac do
utylizacji? Nie mam paragonu, bo to taki skladak byl ze smieci ;) Moge
nawet troche doplacic, byle nie za duzo :) Nie chcialabym tego wyrzucac
na smietnik, a potem zjesc. ;) Znacie moze taka firme?

        Pozdrowienia,
        e.