Re: Nagrywanie rozmow telefonicznych

Autor: Wiesław Lubas (vieniu_at_math.put.poznan.pl)
Data: Tue 09 Mar 2004 - 12:55:29 MET

"Jon" <jon23456_at_op.pl> wrote in message
> Witam wszystkich,
> (i mam nadzieje, ze to wlasciwa grupa :-))
>
> I teraz pytania:
> 1. Czy jest to w ogole mozliwe do wykonania (przypominam - telefon nie
> jest i nie bedzie podlaczony do line-out modemu)?
> 2. Czy jest wazny typ modemu, ktory nalezy zakupic?
> 3. Jakich programow uzyc w tym celu dla Linuxa a jakich dla Windows (XP)?

IMO da sie zrobic. Wystarczy ze modem "podniesie sluchawke" rownolegle (tak
jakbys mial drugi aparat). Ale pogorszy to nieznaczenie jakosc rozmowy.
Dobry modem z Voice powinien miec dolaczony soft do takiej zabawy
(nagrywanie rozmow)

Sprobuj zapytac na pl.misc.telefonia - tam siedza praktycy. Jak bedziesz
precyzyjnie zadawal pytania to Ci pomoga centrale miedzymiastowa postawic w
domu :-)

WL