Re: FSP 300-60PNA(PF) 300W PFC

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Tue 09 Mar 2004 - 11:38:49 MET

Użytkownik "olek" <olek_at_hotmail.com> napisał w wiadomości
> Co sadzicie o tym zasilaczu
> FSP 300-60PNA(PF) 300W PFC
> Gosciu na allegro podaje ze ma 20db.
> chce za niego 120zl
> Zalezy mi na ciszy.

Mam FSB 300, nie pamietam dokladnie jaki typ, ale ten moj, jak mu zrobi sie
za cieplo, to wlacza sobie smiglo na max i mam prawie huragan w pokoju.
Zalezy co masz w kompie, jak ci nie bedzie sie grzal zasilacz, to bedzie ok.
Poszukaj w archiwum grupy. Bylo dosyc dokladnie opisywane, z 6-12 miesiecy
temu. Troche drogo chce. Ja placilem 90 razem z przesylka. Ale i tak
chieftec cichszy (mam 420W).

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl