Re: zestaw komputerowy - prosba o szybka konsultacje

Autor: Lech (bilbek_at_nospam.onet.pl)
Data: Tue 09 Mar 2004 - 10:23:41 MET

PARKER wrote:

> Cena ok 750 zł
> Ceny z Allegro .

To są ceny już licytowane?
Jeszcze dodam, że wyliczyłem owe 700 zł za swój zestaw patrząc na licytowane
ceny takich samych lub podobnych do moich podzespołów na Allegro. Nie wiem
jak się ma Duron 1000 do Celerona 950 (Celerona 800 dwie osoby licytują za
100 zł), a jeśli chodzi o pozostałe części, to daję mniejszy dysk i słabą
kartę graficzną, natomiast jest nagrywarka i monitor. Poza tym przy Allegro
dochodzą przy każdym podzespole koszty przesyłki (czyli +kilkadziesiąt zł w
sumie).

Pozdrawiam
Lech