Re: Co sądzić o firmie Clevo?

Autor: Rafał Brzoskwinia (brzosk_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 09 Mar 2004 - 09:37:36 MET

----- Original Message -----
From: "Radek" <straad_at_poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Sent: Tuesday, March 09, 2004 8:16 AM
Subject: Re: Co sądzić o firmie Clevo?

> Myślałem o CA9200, ale teraz sam już nie wiem, przepaść cenowana do
> porównywalnych parametrami FSC jest ogromna, a ponieważ ma mi służyć jako
> zastępstwo dla desktopa, to musi być w miarę silny.
>
> Pozdr.

Zobacz oferte HP za podobne pieniadze kupisz modele nx 9000 moze o slabszych
parametrach ale za to wydajniejszych Co prawda grafika to Ati zintegrowana
ale z markowego sprzetu to raczej nie kupisz nic z dobra karta w takim
przedziale cenowym. Szczerze, jesli chcesz nie miec klopotow z notebookiem
nie kupuj wynalazkow typu CA, Aristo, Portocom, Maxdata, Gericom, Actina
itp. Kup cos markowego nawet o slapszych parametrach a wierz mi ze ten
sprzet bedzie bardziej wydajny i nie bedziesz przeklinal

Rafał