Re: Overclocking ATI R9200

Autor: Prusik (pawel_at_bez_spamu.zeo.pl)
Data: Tue 09 Mar 2004 - 07:51:04 MET

Użytkownik Tommygun napisał:
> ja sciagnalem 3dprof razem ze sterami omega, zajefajny programik i
> miedzy innymi ma mozliwosc przetaktowania karty, chodzi pod XP, a z
> trych radkow to naprawde malo da sie wydusic, znaczy proca mozna krecic
> do bolu, ja dojechalem do 285MHZ, natomiazt pamieci wkrecaja sie
> maksymalnie do 240, a pozniej juz widac artefakty, mam radka 9200 128bit
> od sapphirea

OK, dzieki. Krecilem AtiTool'em. Dojechalem do 295MHz dla proca i 235
dla pamieci. Z tego co zauwazylem krecenie proca daje maly przyrost
wydajnosci. Dopiero krecenie pamieciami daje wiecej powera.

Mam jeszcze pytanie, czy warto przy takich zabawach zaopatrzyc sie w
wiatrak (standardowo brak), czy wtedy mozna sobie pozwolic na wiecej ?

--
Prusik (PP)