Re: nforce2 ultra vs kt600

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Tue 09 Mar 2004 - 02:16:21 MET

On Sun, 7 Mar 2004 15:34:21 +0000 (UTC), Szymon Osiecki
<sosiecki_at_wytnijto.gazeta-pl> wrote:

>A ja oddaję głos na KT600, gdyż:
Osobiscie tez sklaniam sie ku VIA z jednak 2 uwagami.

>Natomiast zalety NForce'a są IMHO niewarte uwagi ;-)
>- SoundStorm - gorszy nawet od Live'a
Moze i tak ale to najlepszy aktualnie stosowany dzwiek zintegrowany
(przsestaje to byc taka zaleta :-)

>- zablokowane taktowanie PCI, na KT600 z dzielnikiem 6 bez problemu można
> uzyskać FSB 210-220 MHz (mam teraz 212).
Tutaj jednak spory + dla nforca. Blokada taktowania PCI daje duzy
komfort w dobieraniu FSB. W przypadku VIA niestety caly czas musimy
pamietac o pewenych niebezpiecznych zakresach czestotliwosci.

Poza tym jednak rzeczywiscie wywalanie kasy na drozsze plyty na nForce
mija sie z celem jesli wezmie sie pod uwage szybkosc moralnego
starzenia sie takiego sprzetu.

Pozdrawiam
GLide