Autor: lazik_s (spamtrap_s_kizal_at_gazeta.pl)
Data: Tue 09 Mar 2004 - 01:46:24 MET
Witam wszystkich grupowiczów pl.comp.pecet!!!
Pewnego dnia, a było to w poniedziałek wieczorem, adasiek napisałeś na
pl.comp.pecet coś takiego:
>> Wszyscy pracownicy firmy California Computer przywiązują bardzo
>> dużą uwagę do jakości obsługi wszystkich klientów i doskonale
>> rozumieją konieczność ciągłego polepszania i usprawniania jakości
>> usług. Dowodem na to jest
> [...]
> ale bełkot; niezłe;
Szczególnie ta odpowiedź jest jajowata do ^n. Konrad nam tu pisze ile
razy dostał to czego nie zamawiał i jak walczył z CC, a tu bardzo
proszę wystarczy reklamacje złożyć na usnecie i sprawa jest załatwiana
priorytetowo. IMHO ogólnie tłumaczenie i ta cała śpiewka ze wstępu
wygląd żenująco. Winny się tłumaczy. A czasami po prostu trzeba czytać
i słuchać klienta a nie później umizgiwać się do forum publicznego.
MEGA ROTFL dla CC
-- Pozdrowienia, lazik_s mailto:nick_at_poczta.gazeta.pl -- PGP KEY ID:0x4BF8D316 -- /Gericom BlockBuster# mobile AMD Athlon(tm) XP 2000+ & mRadeon 9000\ -- GG:5178089-- Tlen:lazik_s--/TheBat! Hamster SpamPal\NOD32&Outpost
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 13:54:58 MET DST