Re: Jaki najcichszy wiatraczek na cpu ??

Autor: Piotr (pionek_zone_at_wp.pl)
Data: Tue 09 Mar 2004 - 00:25:28 MET

>..mam tego Whisperrocka tylko jeszcze skrecilem Fanmate'm na
>1900 obrotow.
>Na moim Athlonie 1,7 Palomino temperatura 48-52. Jak
>popuszcze go na max to slychac szum powietrza w radiatorze a
>temperatura procka wynosi 46-49. W tej chwili gdybym jeszcze
>raz mial wybierac to wzialbym Arctic Copper Silent 2 REV2.
>Mam dwa Arctiki w obudowie i sa naprawde bardzo cichutkie.

Nie wiem jak kolege, ale mnie taka opinia przekonala
i rowniez wybiore tego Arctic Copper Silent 2 REV2.

>A za 45zł w sklepie - warto się "bawić" z tym całym allegro w takim wypadku?

No jak to tylko 3 zl no to zadna roznica, ale jak dla mnie plus jest
taki w allegro ze, nie w kazym komputerowym sa wszystkie wymazone
czesci, no i nie kazdy mieszka w Warszwie, Wroclawiu, Gdansku czy
innym wielkim miescie ;),

Pozdrawiam
Piotr