Re: przesiadka - help

Autor: Ali Gator (aligaator_at_interia.pl)
Data: Mon 08 Mar 2004 - 23:42:57 MET

Użytkownik "WojTEK" <wo.ko_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Jutro czeka mnie przesiadka z starej płyty i proca na coś nowszego.
Zmieniam
> Solteka SL-75 DRV5 (na KT333) z AthlonemXP 2000+ na Abit NF7-S i Bartona

Miałem podobne obawy, bo dzisiaj przekładałem P3 DFI Via na P4 Intel Perl.
Jedynym problemem okazało się zgubienie rozdzielczości przez Matroxa 550.
;-)
W razie kłopotów z odpaleniem WinXP zabootuj go z cd i wybierz opcję
"naprawa istniejącego systemu" (czy jakoś tak). Ale przedtem zrób lepiej
backup poczty i dokumentów...

Pzdr

A.